Selasa, 1 Disember 2009

pAgi yG teRspOiL

salam...

susa btol rsenye nk bkk mate arini...bknnye ape, smlm t'tdo awl gler...kol 11.30 da t'lelap da...act nk tdo skejap jek, bese la lpas diner kn mcm ngntox2 sket..skali bkk2 mate da kol 6 lebeyh...mmmg t'baek la...da la arini ad testo, tp seb bek la 2koma kn, so still cm ad sejam due utk stdy sket...huhu..gambare wawa. majime ni yare!

seawal pagi sejuk2 ni da t'nmpk bende2 yg x mnyenangkn...bknnye ape, smentara nk mnunggu mata ni jd segar 100%, sye merayap la sekejap ke dunie maya nie,melihat-lihat ape yg ade, n nk tgok l jugk ap yg sye da t'lepas mse sye tdo awl smlm....aduss, sungguh la x enak dipandang mate..(owh, entry ni bkn utk m'betulkn mane2 rumah yg senget, juz trase cm nk m'beri opinion jek..xnk trime suda, n dun kondem2 blik. n xnk bace suda, xya kutuk aq yg x b'kaetan nih)

sye sgt la n sungguh la x phm ngn trend org2 ske 'm'carut' merate-rate nie...ape la yg deme dpt? kepuasan semate-mate ke? kalau nk kate la sbb nga marah org ke, nga x puas hati sgt2 ng sesuatu ke, logik la jugk diterima akal (wlopon x logik utk diterima oleh aq yg sgt sgt x ske trend sbegini ), ni tidak..serata-rata alam kalau buleyh mereka nk melempiaskn carutan mereka itu...mengapekah? sgt sgt sgt x phm.

sye cube pk kan dr sudut2 laen, kot2 le ad jugk reason yg munasabah yg m'bolehkn n mewajarkn mereka ni utk berlaku demikian, nmpknye mmg  xjumpe...sye juz dpt simpulkn, bia la...hak mereka utk b'suara n hak mereka utk wat ape saje...

sape la sye utk tarik persoalkn hal maruah n carutan kt cnie kn..tp juz pk la sndri, x rase pape ke m'carut2 kt merate-rate nie...mmg rse cm power sgt ke law buleyh m'carut seselambe sebegitu..indah sgt ke bahase carutan tu smpey susa sgt nk tinggalkn...

siyes, sye sgt sgt sgt sgt sgt x phm.
n x ingin pun utk phm...
ok, entry ni bkn nk menegur sape2..juz trase nk menyuarakn opinion sndri n btw, ni blog sye, ske ati sye la nk tlis ap kn, n sme l ngn sape2 yg pk ske ati mereka la nk m'carut kt mne2 tu...
PEACE =)

3 ulasan:

Ainul Arina Madhiah berkata...

betul2...
aku pun tak berapa bekenan dengan budaya mencarut-marut nih... kalau dapat jadi apa-apa kat orang tak pelah, ini menambah dosa sendiri je. haih.. manusia2...

owh lupa, wawa.. selamat hari raya haji~

wAwA.hAfiZah. berkata...

ahaha..
ainul!
long tym no citer sme u la..

slmt ari ryer jue..hihi..=)

Ainul Arina Madhiah berkata...

eh, bukan baru haritu ke kita sembang pasal kawan jepon ko tu? haha.. pelupa betul budak sorang nih.. ;p