Khamis, 4 Ogos 2011

salam anak rantau!


its 5th august today!
wow betapa cepatnye masa berjalan. err, masa tidak berkaki tapi bliaw mampu berjalan.


dan dengan kagum dan bangganya sye mengumumkan exam da abessssss..!
hanya Tuhan yg tahu ap yg bakal terjadi dgn result sye n so on, tp, just let it be, leave it apart. for the time being, mari bersuka ria dgn masa yg ade.hohoho. ingin menghitung hari untuk pulang ke tanah air, dirasakan begitu lambat lagi. apelah yg nak sye wat dlm mse 2 minggu nih. haih, da la berpuasa di rantau.uhuks2.jauh pule dari mak ayah sanak saudara segala.huwaaaa... *emosi gedik gelita*


kome-kome yg study obersea dok jejaoh ni, mesti le xcited nk anta gmbr salam perantauan kn? huerm, klo ikutkn dlu, sy x penah pon terlintas di jiwa raga nk terbabit dlm perihal sebegini, agak x berminat sgt. tp since sume org cm excited jek bab tayang muke dlm paper, dgn sy skali turut terjangkit wirus xcitednye tuh.
jadi, buhsan2 da abes exam nih, sy pon menikmati n menjamah masa lapang sy dgn enak sekali sambil menggodam fail-fail lama untuk diusya ad x gmbr best bajet-bajet wajar kuar paper.
nk tgok?


ni gambar masa zaman muda-muda dulu, di mana lemak hanya di pipi. berlatarbelakangkan bunga sakura, phewwit la sket bru nmpk cm ad kt jepon.hikss.



haaa.. ni kompem bukti kukuh kami dok obersea.kata paper da makin strict kan.. huk aloh.




eyh?
tbe-tbe terjumpa gambar nih, berguling-guling gelak.haha!
sye ekceli sgt sgt x suke klo org tgkp gmbr di saat mata sy terkelip nga tutup, tp cmne la gmbr ni bley t'lepas pandang plak.kuikui.
eyh ni da lari tajuk gmbr salam perantauan nih kan?
tuh la, da mengorek khazanah lame, mmg cmni le jdnye.hoh.



anyway, cool jugk gmr tdo mase bejalan, kn?



selamat berpuasa eberione!


4 ulasan:

Ainul Arina Madhiah berkata...

salam wa!

lama giler tak dgr citer ko. ramadhan kareem ^_^

.Si kEmunCuP. berkata...

wslm ainul arina mardhiah!
hehehehe...

sehatkah anda?
jgn ponteng pose tau! :)

Ainul Arina Madhiah berkata...

panjang sungguh nama ak ditulis. ingat ke tak sebenarnya nih siapa orgnya? =p

sihat2 alhamdulillah.. kifiek?
yep bos! mana bleh ponteng2, nnti masuk neraka kecuali kalau dapat cuti free ^^

.Si kEmunCuP. berkata...

hehehe...iA igt lg..msih ad dlm lipatan memori ku inih :))

blik rye x anda?