Ahad, 19 Jun 2011

setelah lama berhabuk


lama sungguh x mengupdate belog. lama sungguh juga tidak berjalan-jalan atau berlari-lari ke mana-mana belog. n lama sungguh juga tidak membuka laman web belog. dalam erti kata lain, lama sungguh sy meninggalkan dunia belog. *batuk-batuk kecil.uhuk2*

baaaaaaanyak sgt hal yg nak ditulisrapumerapukan kat sini, tp masa yang tidak begitu mengizinkan, dan juga kesihatan yg agak tidak seberapa *eceh, orang da lame beno x demam kn, sekali demam, rse cm separuh nyawa nak hilang.over*


so, let's summarize ap yg terjadi dlm diz few days!

first, ryuugakusei party. translated as party student luar negara, kami la tuh. ekceli xd la xcited sgt nk g, plus badan pun da start lemah gemalai kan. tapi disebabkan terasa cm da agak lama x jumpa sume org, i mean org2 melayu senpai kouhai, so ringankanlah jugak tulang utk pegi..

satu gambar jek nk letak.*gambar ad amin plak tuh.haha*
ni kouhai sy (junior). nantonaku nk letak gmbr ni, xd mkna tersirat atau tersurat.


then, junior sy dari kure plak dtg cni. heee... dtgnye dgn tujuan utk berpoya-poya, maka memang sehabis-habisan lah sy membawanye keluar berpoya-poya. (walaupun sy sgt pasti kalau dz ad, mst kami akn kena bebel.hehe). but dun wori dz, xd ppe yg x baek berlaku. iA, segalanya dlm keadaan t'kawal :)


boling. berlima pun sudah cukup menggamatkan suasana. thanks korang for d happenin moment.


gambar yg sungguh tidak machoas. baling-baling longkang, balik-balik longkang. dah berakhir zaman 'kegemilangan' maen boling nih!


guess who?
da la paling pandai, paling hensem, motor pling besar. paling punye paling la! my classmate, yg kgkwn perempuan jepun sy sume cakap 'aitsu, chigau sekai kara kita yo ne, zenzen reberu chigau, minna to' tte - translate sket 'dak tuh, cm datang daripada dunia lain, x selevel langsung dgn orang-orang lain'
agk hypertensi (bce hyperbola) jugk la sbnonye kn.haha.
maaa.. mnede org perfect kt dunia ni kn, tp bile jupe hok yg cm pakej gni, rse cm..huermm..haha.
*gmbr ini sengaja diambil kononnye nk m'jeleskn kgkwn perempuan sye nun.wakaka!*
*bajet2 cm msok gmbr contest dream wedding cm leh menang jek.huahuahuhaua. over*
*eyh, ni gmb dy nga keje part-time kt tmpt boling tuh. dan-dan plak tym sy nk maen dy nk cuci lane sblah.huh~*



next aktiviti, ke sakuranbo gari a.k.a ladang cheri.
terkedu harga yg mahal n limit time yg sikit.
tp sekali seumur hidup, ape salahnye.hehe.

muke yg sme ke ladang cheri.


semua muka gembira bahagia dapat mengutip cherry fresh dari pokok.hoho.
limit time dy cm pittari la jugak kn since klo dy kurung kite sejam dlm ladang tuh pon, xdnye kite lalu nk makan smpi buncet perot dgn cherry.hehe. tp, mungkin wajar kurangkn sket harga nk msok.heeeee..

seee dz.. adek kita sehat walafiat dtg cni, mungkin bank dy jek yg kurang sehat, hari-hari kena tarah.hohoho.

selalu jadi, kalau kami berdua terwat menda yg cm x ptot sket, kt mulut terkeluar, 'kalo kak dzu tgok nih, dy marah bebel nih'. haha, kelakar pon ad. tp actually, betol la, memperingatkn dri sndri supaya x wat mnde yg pelik2, n dzu sebagai kikkake penggerak utk memamoru dri sndri drpd mnde2 aneh pelik nih. n of course, niat sebenarnya haruslah sebab Allah yg satu, kan?
:)


thirah, nnt kite jupe nxt two weeks ye.
n utk adek-adek hiroshima tersayang, thanks sbb jadikan diz weekend sgt-sgt happenin. tibe-tibe, rse cm da sgt tua plak kn, tp betul la, antara kite berlima, sy yg pling 'ats usianya'.haha. mungkin ada yg nk shiken n so on diz week, tp layan jek la pe'el sy yg asyik nk berjongket ke hulu-hilir ni, gomen ne.hehe. tp yg pling penting, tym maen, maen la betul-betul puas-puas, tp time blaja, seiippai ganbarou ne!

n utk yg laen-laen yg sntiasa dihimpit kemelut kebizian kesibukan n ketensenan, ganbatte jue. nnt da free sket2, kte jnjln sesame eyh. *bajet free sokmo dri sndri nih.hehe*



p/s. cuak betul ingatkn terkena tonsil baru-baru nih. rupenye radang tekak. bercakap mcm ayam n itik dgn doktor kt klinik. last2, dibaginya iodin wat kumur-kumur. yewww jugkla rsenye, tp moga cepat baek! x larat menahan perasaan tercekik tulang =.='
*alhamdulillah, saket ringan tu kn kifarah dosa kecil*

2 ulasan:

syafa mohamed berkata...

eh3....itu besfren kiter yg chubby tue...athirah..itu kwn aaj kiter,fiza...itu senpai kiter kak aimi tajol...waaaaaaaaaaaaa....akak yang mana????excited plak..hihi:)

.Si kEmunCuP. berkata...

hikkss...
akk xdek dlm gmbr la dek.. ;p

kne aa dtg hiroshima klo nk tgok akk :)